науково – методична проблемна тема:
«Компетентнісний підхід до організації навчально – виховного процесу як чинник модернізації змісту освіти».
ПРОТОКОЛ №5 засідання педагогічної ради від 18.04.2018 р.
І етап (організаційно-ознайомлюючий)
2019-2020 н.р.
Вивчення теоретичних положень проблеми.
1. Інструктивно – методичні наради з голова методичних комісій ( групові та індивідуальні консультації).
2. Анкетування з подальшим опрацюванням даних серед педагогічного та учнівського колективів.
3. Створення творчих груп для реалізації наукової проблеми.
4. Планування та організація психолого – педагогічного семінару «Компетентнісний підхід до організації виховного процесу» .
5. Розробка напрямів реалізації проблеми.
6. Планування та проведення відкритих уроків, виховних заходів, підготовка дидактичного матеріалу.
Прогнозований результат: визначення теми, її актуальності. Обговорення форм роботи з поставлених питань, визначення рівня роботи для розвитку основних компетентностей учня.
ІІ етап (теоретично–навчальний)
2020-2021 н.р.
Продовження вивчення теоретичних положень щодо формування життєвих компетентностей учнів. Ознайомлення з науково – методичною літературою.
1. Практичне спрямування роботи творчих груп на реалізацію наукової проблеми.
2. Інструктивно – методичні наради з педагогічними кадрами.
3. Виступ на педагогічній раді «Розвиток математичних компетентностей учня. Використання STEM-освіти на уроках».
4. Організація фестивалів педагогічної майстерності:
а) реалізація нестандартних форм уроків, що передбачає активізацію формування комунікативної компетентності учнів;
б) проведення інтегрованих уроків з урахуванням розвитку в учнів ключових компетентностей.
6. Анкетування з подальшим опрацюванням даних серед педагогічного та учнівського колективів.
Прогнозований результат: аналіз досягнутих результатів, визначення ефективних форм і методів роботи над даною проблемою. Проведення відкритих уроків та виховних заходів.
ІІІ етап (практичний)
2021-2022 н.р.
1. Вивчення теоретичних проблем щодо формування основних компетентностей.
2. Організація педагогічного колективу на реалізацію даної проблеми.
2.1 Організація семінару – тренінгу «Розвиток самоосвітньої компетентності учнів»
3. Розгляд на засіданні МК особливостей сучасного уроку.
4. Педагогічна рада « Створення необхідних умов для розвитку основних компетентностей учня»
5. Організація декадника відкритих уроків на тему «Формування висококваліфікованого випускника»
6. Узагальнення матеріалів.
Прогнозований результат: покращення рівня навчальних досягнень учнів. Присутність диференційованих завдань у педагогічній діяльності кожного вчителя, використання на практиці розглянутих форм і методів роботи на уроці.
IV етап (практичний з елементами моніторингу та узагальнення)
2022-2023 н.р.
1. Вивчення теоретичних проблем щодо необхідності формування компетентностей.
2. Організація педагогічного колективу на реалізацію даної проблеми.
2.1 Педагогічна рада – захист інновацій «Сучасні технології як засіб розвитку життєвих компетенцій учнів ».
2.2 Організація науково – теоретичного семінару «Формування та розвиток інтелектуально – пізнавальної та самоосвітньої компетенції».
2.3 Круглий стіл «Модель компетентного випускника в гуманістичному освітньому просторі на основі творчої спадщини В. О. Сухомлинського».
3. Моніторинг банку обдарованих дітей.
4. Узагальнення матеріалів
Прогнозований результат: вироблення методичних рекомендацій з використанням прийомів спрямованих на підготовку висококваліфікованого робітника та розвиток основних компетентностей учнів.
V етап (практичний з елементами моніторингу
та узагальнення досвіду)
2023-2024 н.р.
1.Вивчення теоретичних положень щодо формування соціальної компетентності.
2. Організація педагогічного колективу на реалізацію даної проблеми.
2.1 Педагогічна рада «Сукупність взаємопов’язаних технологій, методів, процесів – необхідна складова створення цілеспрямованого педагогічного впливу на формування соціальної компетентності учнів».
2.2 Відкриті уроки на тему «Шляхи підвищення виховного потенціалу при формуванні соціальної компетентності учня».
2.3 Відкриті уроки на тему « Використання ефективних прийомів та методів на різних етапах уроку з метою формування мотивації навчальної діяльності учня».
3. Моніторинг рівня зростання якості знань учнів, участі у конкурсах, олімпіадах.
4. Анкетування з подальшим опрацюванням даних серед педагогічного та учнівського колективів.
Узагальнення матеріалів.
Прогнозований результат: вироблення методичних рекомендацій з використанням прийомів спрямованих на розвиток ключових компетентностей особистості. Визначення перспектив подальшої діяльності. Використання інноваційних, інтерактивних, комунікаційних педагогічних технологій педагогами має стати безумовним атрибутом сучасної освіти.