науково – методична проблемна тема:
«Єдність теорії та практики як запорука формування
професійної компетентності кваліфікованого робітника».
ПРОТОКОЛ №8 засідання педагогічної ради від 26.06.2024р.
І етап (організаційно-ознайомлюючий)
2024-2025 н.р.
Вивчення теоретичних положень проблеми.
1. Інструктивно – методичні наради з голова методичних комісій ( групові та індивідуальні консультації).
2. Анкетування з подальшим опрацюванням даних серед педагогічного та учнівського колективів.
3. Створення творчих груп для реалізації наукової проблеми.
4. Планування та організація психолого – педагогічного семінару «Особливості формування професійної компетентності кваліфікованого робітника» .
5. Розробка напрямів реалізації проблеми.
6. Планування та проведення відкритих уроків, виховних заходів, підготовка дидактичного матеріалу.
Прогнозований результат: визначення теми, її актуальності. Обговорення форм роботи з поставлених питань, визначення рівня роботи для розвитку основних компетентностей здобувача освіти.
ІІ етап (теоретично–навчальний)
2025-2026 н.р.
Продовження вивчення теоретичних положень щодо формування ключових компетентностей здобувачів освіти. Ознайомлення з науково – методичною літературою.
1. Практичне спрямування роботи творчих груп на реалізацію наукової проблеми.
2. Інструктивно – методичні наради з педагогічними кадрами.
3. Виступ на педагогічній раді «Викладач і майстер як єдине ціле на шляху формування професійних компетентностей у здобувачів освіти».
4. Організація заходів по вдосконаленню педагогічної майстерності:
а) реалізація нестандартних форм уроків, що передбачає активізацію формування комунікативної та цифрової компетентностей здобувачів освіти;
б) проведення інтегрованих уроків з урахуванням розвитку в учнів ключових та професійних компетентностей.
6. Анкетування з подальшим опрацюванням даних серед педагогічного та учнівського колективів.
Прогнозований результат: аналіз досягнутих результатів, визначення ефективних форм і методів роботи над даною проблемою. Проведення відкритих уроків та виховних заходів.
ІІІ етап (практичний)
2026-2027 н.р.
1. Вивчення теоретичних проблем щодо щодо реалізації науково-методичної проблемної теми.
2. Організація педагогічного колективу на реалізацію даної проблеми.
2.1 Організація семінару – тренінгу «Розвиток самоосвітньої компетентності здобувачів освіти».
3. Розгляд на засіданні МК особливостей сучасного уроку.
4. Педагогічна рада «Створення необхідних умов для розвитку основних компетентностей здобувача освіти».
5. Організація декадника відкритих уроків на тему «Формування висококваліфікованого випускника»
6. Узагальнення матеріалів.
Прогнозований результат: покращення рівня навчальних досягнень учнів. Присутність диференційованих завдань у педагогічній діяльності кожного педагога, використання на практиці розглянутих форм і методів роботи на уроці.
IV етап (практичний з елементами моніторингу та узагальнення)
2027-2028 н.р.
1. Вивчення теоретично-практичних проблем щодо реалізації науково-методичної проблемної теми на даному етапі.
2. Організація педагогічного колективу на реалізацію даної проблеми.
2.1 Педагогічна рада – захист інновацій «Впровадження сучасних технологій як запорука засвоєння професійних компетентностей здобувачів освіти».
2.2 Організація науково – теоретичного семінару «Формування та розвиток інтелектуально – пізнавальної та світоглядної компетенції».
3. Моніторинг банку обдарованих дітей.
4. Узагальнення матеріалів.
Прогнозований результат: вироблення методичних рекомендацій з використанням прийомів спрямованих на підготовку висококваліфікованого робітника та розвиток професійних компетентностей здобувачів освіти.
V етап (практичний з елементами моніторингу
та узагальнення досвіду)
2028-2029 н.р.
1.Вивчення теоретичних та практичних проблем щодо реалізації науково-методичної проблемної теми на даному етапі.
2. Організація педагогічного колективу на реалізацію даної проблеми.
2.1 Педагогічна рада «Сукупність взаємопов’язаних технологій, методів, процесів – необхідна складова створення
цілеспрямованого педагогічного впливу на формування професійних компетентностей у здобувачів освіти».
2.2 Відкриті уроки на тему «Відкриті уроки на тему « Використання ефективних прийомів та методів на різних етапах уроку теоретичного та виробничого навчання з метою формування професійних компетентностей здобувачів освіти».
3. Моніторинг рівня зростання якості знань здобувачів освіти, участі у конкурсах професійної майстерності, олімпіадах.
4. Анкетування з подальшим опрацюванням даних серед педагогічного та учнівського колективів.
5. Узагальнення матеріалів.
Прогнозований результат: вироблення методичних рекомендацій з використанням прийомів спрямованих на розвиток ключових та професійних компетентностей особистості. Визначення перспектив подальшої діяльності. Використання інноваційних, інтерактивних, комунікаційних педагогічних технологій педагогами має стати безумовним атрибутом сучасної освіти.